top of page
Search
  • Writer's picturepiše Alenka, fotka Lovro

Čips s pomako iz koprive

Updated: Mar 14, 2021


Danes je bil idealen dan za vrtna opravila. Ko sem obrezovala trto ob nadstrešku, so me izpod suhe trave že prav pogumno opazovale mlade koprive. Tudi jaz sem se počutila pogumno in sem jih nabrala kar brez rokavic!

Ker so te koprivice še čisto majhne (kljub temu že pošteno ožgejo), jih je za kakšno "špinačo" premalo. Zato sem se odločila, da jih uporabim kot začimbo za pomako. S čipsom seveda! Tako bosta tudi moja dva brez zmrdovanja pojedla nekaj slastnih mineralov, ki so jih koprive nakopičile v svojih poganjkih.

Čips sem pripravila sama. Zdaj imam multipraktik, ki zelo praktično nareže krompir na ravno pravšnje rezine. Samo WRUM in je že :)

Dala sem na glasovanje, ali naj čips spečem v pečici ali ocvrem. Rezultati so bili jasni - cvrtje! In ko sem končala s krompirjem, sem v isti maščobi na hitro ocvrla še oprane koprive. Bilo je kar malo preveč dramatično in hkrati dober razlog za temeljito čiščenje cele kuhinje :) drugič bom koprive boljše osušila in predvsem bom počakala, da temperatura pade. Pozna se, da imam s cvrtjem bolj malo izkušenj ...

Ampak rezultati so bili pa dobri! Hrustljave koprive sem pomešala z žličko kisle smetane in malo solila. Če bi imela več časa, bi mogoče dodala še drobno nasekljan česen, ampak kup čipsa se je že zmanjšal vsaj za polovico, zato sem morala pohiteti. Na koncu mi je uspelo :)

Mislim, da čipsa nikoli več ne bomo kupili v trgovini ...


89 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page