top of page
Search
  • Writer's picturelenkirozman

Delovna akcija in grahova juha

Danes je 1. maj, prazni dela. Praznovali smo v stilu - pri Romanu smo pomagali postavljati vrtno lopo. Seveda ni šlo brez hrane. Kadar se nas pri Romanu zbere en kup, je na kupu tudi kar nekaj različnih jedi. Jaz sem se javila za kuhanje juhe. Izbrala sem grahovo - preprosto za pripravo in hkrati slastno in hranilno.


Nekaj opreme in sestavin sem prinesla od doma, nekaj pa sem nabrala kar tam.


Sestavine:


- maslo

- smetana

- zmrznjen grah

- čebula

- sveža zelišča: regačica, trobentica (listi) in lipa



Priprava:



Danes je treba zadovoljiti veliko različnih okusov, zato ne smemo imeti sumljivih koščkov zmiksanih zelišč v juhi. Iz zelišč zato najprej pripravim "čaj", s katerim bom juho zalila, ostanek zelišč pa bo šel kar na kompost.


Nič komplicirat, notri daš vse, kar ti pride pod roko.

Meni so danes prišla pod roko ta zelišča: dve celi veji(ci) lipe, kar pošten šop listov trobentice in nekaj regačice.


Ta "čaj" ne bo dal nekega izrazitega okusa, saj bo grah "preglasil" vsa zelišča. Rezultat bo tisti dober okus, za katerega ne moreš določiti, za kaj točno gre.





Med tem ko se čaj namaka, na grobo narežem čebulo, jo posolim in na hitro prepražim na koščku masla. Na to stresem zamrznjen grah, ki se je že odtajal. Na koncu zalijem z zeliščnim "čajem" in počakam, da zavre. Odstavim in dodam smetano.



Zdaj je na vrsti palični mikser, ki vse skupaj preobrazi v elegantno kremasto juho.




Naše delavsko kosilo se je tako začelo, čakala pa nas je še prava poslastica, ki jo je pripravil Jure. O tem pa naslednjič!













47 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page