top of page
Search
  • Writer's picturepiše Alenka, fotka Lovro

Brin in svinjina

Updated: Mar 14, 2021


Po zgledu pregovora "Kar lahko poješ danes, ne odlašaj na jutri," sva uporabila brinove jagode, ki sva jih včeraj nabrala na Lovrencu. Tokrat sva z njimi začinila počasi pečeno svinjsko stegno.

Jagode jaz kar nasekljam z ostrim nožem, lahko se jih pa lotiš tudi z mikserjem, terilnico, mlinčkom za poper ...

Stegno sem večkrat zarezala, da sem dobila nekakšne zrezke, ki so se spodaj še vedno držali skupaj. V vsako zarezo sem nasula malo nasekljanih brinovih jagod, malo posolila in zraven položila še dva ali tri lističe svežega rožmarina z vrta. Potem sem stegno zložila nazaj skupaj kot knjigo in ga dobro prevezala z vrvico.

Tole stegno, ki je tehatalo slab kilogram, se je v pečici uro in pol počasi peklo na 140 stopinjah. Potem nam je začelo že pošteno kruljiti po želdocih, zato sem navila temperaturo na 180 stopinj in gotovo je bilo v naslednjih 15 minutah.

Preostalo mi je samo še, da razmotam vrvico in postrežem slastne zrezke :) Dober tek!

32 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page